10.39 . söndag

nu kommer helgens uppdatering. fredagen spenderade i skolan fram till klockan tre då jag, lotten och lovisa, blixtsnabbt drog till sthlm. där käkade vi god thaimat och drog sedan ut till marinstaden där pernilla och filippa styrt en födelsedagsdrink. vägen dit var minst sagt spännande - 3 km i 13 cm klackar, byggarbetsplats i 13 cm klackar, lottens missöde ute på bryggan (pernillas hus ligger på vattnet) med mera, med mera. kvällen var hur bra som helst och bålen/vinet/drinkarna flödade. hade dock min peak runt klockan 12 och vi drog inte till caféet förrän klockan ett och då var jag inte alls partyparteei. dock trevligt men lite mysko folk där. kvällen slutade i en taxi hem till lägenheten där vi stupa i säng. igår gick vi upp skapligt, drog till stan, mötte upp victoria och brunchade på mocco. sedan SHOPPING! jag fick med mig hem två acne-t-shirtar, smink från face och ett par assnygga (dock svårburna) ridbyxor från zara. mycket nöjd! bil hem, PW, och raka vägen hem till helena med lotten. = bra helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0