16.59 . tisdag

älskar verkligen att de drog 796 kronor i taxiresor för min urartade vecka som jag inte annat än vill glömma denna vecka PLUS att jag verkligen älskar att jag tappat bort två par skinnhandskar för 600 kr på en vecka. ett par försvann på storspexet (big surprice) och ett par råkade jag tappa/glömma på eko i fredags innan stockholm. älskade handskar. köpte ett par nya i söndags men alltså förlåt, jag har mer ångest för mina tappade vantar än att jag ligger hemma med typ jag vet inte vad för sjukdom. imorgon fyller bror år och i helgen blir det stockholm igen för att fira hans 32-årsdag. annars är det bara plugg som gäller och träna och stocken på torsdag.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0